Soal Jawab JUS MATE 5 ~ Ambil JM5 tapi tetap rasa lapar

Soalan  Masalah saya: sebelum mengambil jdm5 berat saya 55kg. Dengan ketinggian saya 5.2' saya mahu mengurangkan 5kg.. Saya mula meminum jdm5..seperti yang disarankan..setelah meminum 5 peket, saya dapati perut saya sentiasa rasa lapar..lapar yang x dapat ditahan-tahan...bila timbang berat saya dah 59kg.. alamak!!! saya terus berhenti minum jdm5..sayang sungguh..sebab beli mahal2..baru- baru ini kawan saya juga mengadu masalah yang sama. (pada awal tahun lepas saya pernah mengambil ubat pelangsing NP TRIM.)


Jawapan doc
Kes ini adalah kes terpencil kesan negetif kepada pengamal produk berkimia seburtamine,...biasanya penguna seburtamine yg tidak bernasib baik ini ,..bila menguna jdm,..sel-sel badan menjadi begitu resistant dan melawan pelawaan JDM utk sel dipulihkan kepada normal,..apa yg terjadi pd pn,..kesan buruk seburtamine pada permulaan pn ambil JDM berjaya menghalang JDM dari bertindak merawat sel-sel badan,..menghalang sel-sel dari dibakar ,.menghalang sel-sel otak dari merasa tidak lapar,...pastinya pn merasa amat lapar sebaik saja mengambil JDM ( SEPATUT NYA WAJIB RASA 1. KENYANG 2. TENAGA 3. TAK SUKA MAKAN 4. BERAT TURUN) dan keadaan makin buruk bila pn mula makan / ambil kalori utk menahan lapar tadi,...kes ini telah dr jelaskan berulang KALI..!!!,..
Apa yg perlu dibuat
  1. Sebaik saja merasa lapar , jika tidak tahan ..terus ambil JDM utk kali ke 2.
  2. Terus kurangkan jumlah kalori / makan ...dan jika perlu hya ambil JDM , plain water, se biji buah ..dan JDM sampai 3x sehari..utk beberapa hari sehingga rasa lapar hilang dan mula menikmati SENSASI JDM seperti diatas,....
JIKA ANDA MAMPU BUAT apa yg dr sarankan ...100 % pasti berjaya,....KURUS DGN Jus Diet Mate 5

0 comments:

Post a Comment